Extra Information
J
udge (Bourgeoisie): A player holding this
card may, at any time during his turn, take
two of his own cubes from any one region on
the board. He places one of them in the palace and the
other one back to his supply.
Note: As opposed to the King's ability, the Judge may
also be used in a region containing rats.
R
echter (Burgerij): De speler die deze kaart
in zijn bezit heeft, mag twee blokjes uit
een regio naar keuze van het bord nemen.
Eén blokje verplaatst hij naar het paleis, het andere gaat
terug naar zijn voorraad.
Opmerking: In tegenstelling tot de Koning mag deze
actie ook uitgevoerd worden in een regio waar zich
rattenfiches bevinden.
©2010 White Goblin Games
www.whitegoblingames.nl